Κυριακή 20 Ιουνίου 2010

Πρωινός freddo 15/6/2010

·        Μου θύμισε την ελληνική ταινία «Οι Γερμανοί ξανάρχονται» που ο Λογοθετίδης μαγείρεψε και το καναρίνι… Ποιος; Ο κλέφτης καναρινιών που συνελήφθη στο Φίλυρο. Σου λέει τι να τα κάνω τα βίντεο και τις πλάσμα; Τουλάχιστον, τα πουλάκια βγάζουν μεζεδάκια…
·        Αλλά, με συγχωρείς. Τι έκανε όταν τα ‘κλεβε για να μην τον παίρνουν χαμπάρι; Τα ‘λεγε «σκάστε»;
·        Δεν θέλω να γίνομαι αυτιστικός, αλλά η εμφάνιση της εθνικής μας με την Νότια Κορέα ήταν τόσο απογοητευτική που μου ‘φερε στο νου την Ελλάδα την υπερφίαλη…
·        …την Ελλάδα που έχει την εντύπωση ότι ούτως ή άλλως είναι το κέντρο του κόσμου, που διεκδικεί σεβασμό χωρίς να τον δικαιούται.
·        Μου ‘φερε στο νου την Ελλάδα του μέσου, την Ελλάδα της διαπλοκής, την Ελλάδα της μίζας (ξέρω τι λέω γω – κι εσείς ξέρετε), την Ελλάδα του μέτριου, την Ελλάδα της ήσσονος προσπάθειας, την Ελλάδα που δεν αγωνίζεται…
·        «Είναι δυνατόν έξω ο Κυργιάκος;» που λέει κι ο φίλος μου ο Βασίλης…
·        Κάπως έτσι φτάσανε τη χώρα στον πάτο. Με μια πτώση τόσο εκκωφαντική, πιο πολύ κι από τις βουβουζέλες –τι αηδία.
·        Χάθηκε η γοητεία της κερκίδας, μπαίνει γκολ και δεν ακούγεται τίποτε άλλο από τις «παραδοσιακές», λέει, κόρνες. Βάζω κι εγώ την υπογραφή μου για να προχωρήσει η FIFA στην απαγόρευσή τους.
·        «Εντάξει, δεν θα πηγαίνουμε κάθε χρόνο εκδρομή στο εξωτερικό αλλά δεν είναι αισιόδοξο ότι θα πηγαίνουμε κάθε δύο χρόνια;» μου λέει η φίλη αναγνώστρια Σ.Τ. Νομίζω ότι πιο αισιόδοξη ακόμη είναι η σκέψη ότι σε λίγο αναγκαστικά θα είμαστε μονίμως στο εξωτερικό…
·        Πάει κι ο Κιλτίδης. Για Ντόρα ή για ΛΑΟΣ, πάντως πάει… Κι ας λένε ακόμη στη Ρηγίλλης ότι δεν φοβούνται διαρροές. Θα «πληρώσει» κι ο Τσιτουρίδης και ποιος θα μείνει κυρίαρχος στο Κιλκίς; Ο Συμπιλίδης… Χα. Χα, χα. 
·        Το πρόβλημα με το θωρηκτό Αβέρωφ, απ’ ό,τι αντιλαμβάνομαι, είναι ότι πρόκειται πλέον περί μουσείου και στα μουσεία δε λέει να γίνονται πάρτυ με ημίγυμνες. Ενώ αν ήταν ακόμη εν πλω… Τσιπς, καφέδες, αναψυκτικά! Καλή σας μέρα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου