· «Αφού όλοι ζητάγατε και έγινε η κατάργηση του Ειδικού Λογαριασμού, πώς θα τον επαναφέρουμε μόνο για τις συγκεκριμένες πληρωμές;». Ο Αντ. Σαμαράς απάντησε με ερώτηση στην ερώτηση της Μ. Δαμανάκη για τους συμβασιούχους. Με τέτοια αντιπολίτευση, καλλιτέχνη μου, πως θα κάνεις κυβέρνηση;
· Ακόμη καλά καλά δεν ξεκίνησε το Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ και το ενδιαφέρον έξω από την αίθουσα βρίσκεται στο Πράσινο Δωμάτιο, στο Δωμάτιο με Θέα και στο απέναντι ξενοδοχείο, μαθαίνω… Λεπτομέρειες θα πούμε το άλλο Σάββατο.
· Τι συμβαίνει με τη Διεθνή Έκθεση Βιβλίου; Τα προηγούμενα χρόνια τέτοια εποχή, Μάρτη μήνα, τα δημοσιεύματα έδιναν κι έπαιρναν. Φέτος τίποτα. Και να ‘ταν μόνο αυτό;
· Το «Κεντρί» επιχείρησε να κάνει ρεπορτάζ, απηύθυνε ερωτήματα στο ΕΚΕΒΙ αλλά τις απαντήσεις μην τις είδατε… Ακόμη τις περιμένουμε (και λίγα λέμε). Φαίνεται ότι κάποιοι θεωρούν ότι μπορούν να κατευθύνουν την ενημέρωση.
· Άντε κ. ΥΠΠΟτη, στηρίξτε τη Διεθνή Έκθεση Βιβλίου οικονομικά μπας και φύγει το άγχος και λυθούν οι γλώσσες. Αξίζει τον κόπο.
· Πληροφορούμαι ότι εδώ και δυο βδομάδες φεύγει επιστολή από το δήμο Θεσσαλονίκης προς τους ιδιοκτήτες των διατηρητέων της Αριστοτέλους για να κατεβάσουν τις παράνομες επιγραφές και πινακίδες με… συνημμένο το σχετικό δημοσίευμα της εφημερίδας μας που είχε τίτλο «Λατέρνα η Αριστοτέλους»!
· Η αλήθεια είναι ότι ο αντιδήμαρχος Αρχιτεκτονικού Β. Καρακωνστάνογλου κάνει καλή δουλειά (στο πλαίσιο που του επιτρέπει η γραφειοκρατία) αλλά εκτός από μαστίγιο χρειάζεται και η υπευθυνότητα των… φυσικών αυτουργών! Διότι δεν μπορεί να διδάσκεις τα παιδιά μας γράμματα ή τέχνες, να είσαι δημόσια υπηρεσία ή αστυνομία και να παραβιάζεις με το έτσι θέλω το νόμο…
· Ο Ντίνος Χριστιανόπουλος έχει τον τρόπο του να λέει αυτά που πιστεύει: αυτός τα ‘χώνει και οι άλλοι γελάνε. Και δεν κωλώνει να μιλήσει για ζώντες και παρόντες. Στην εκδήλωση για τη «Νέα Πορεία», απευθύνθηκε στην παρούσα κεφαλή του Ιανού, λέγοντας: «Τι έκανε κι ο Καρατζάς; Μας έχει εδώ σαν υποκατάστημα και αλωνίζει στην Αθήνα. Έχει συμφέρον και καλά κάνει γιατί είναι επιχειρηματίας, ενώ εγώ τι είμαι; Τίποτα δεν είμαι. Είμαι συναισθηματικό άτομο και άγομαι και φέρομαι από τα συναισθήματά μου».
· «Τον Σφενδόνη του Μακεδονικού Ημερολογίου είναι αστείο να τον συγκρίνουμε με μια τέτοια περίπτωση. Τόσο μεγάλη είναι η διαφορά» είπε σε κάποιο σημείο.
· Αναφέρθηκε και στο «Εντευκτήριο»: «Την ευκολία που έχει ο Κορδομενίδης να βάζει παραδοσιακούς και μοντέρνους χωρίς δισταγμό, την κληρονόμησε από τον Αλαβέρα που έδωσε πρώτος το παράδειγμα».
· Εποχή εξωστρέφειας για το Μουσείο Φωτογραφίας με εκθέσεις σε Βέροια, Πάτρα, Ουκρανία, Σαράγεβο, Θεσσαλονίκη.
· Σε πολύ κεντρικό σημείο της Αθήνας πάτησε… πόδι ο σαλονικιώτικος εκδοτικός οίκος «Π. Κυριακίδη», στην οδό Μητροπόλεως 62. Καλές δουλειές!
· Κουίζ: Ποιος ιδιώτης δώρισε την ιδιωτική του περιουσία στην Κρατική Ορχήστρα Θεσσαλονίκης; Ο Μίμης Δημητριάδης.
· Παλιό αλλά καλό (το ‘χα κρατημένο): Θυμάμαι κάποτε το 1999 που πήγα στην… τελευταία συναυλία του Μίκη Θεοδωράκη (εδώ γελάμε). Λίγα χρόνια μετά, πήγα στην τελευταία συναυλία του… Μίμη Πλέσσα (κι εδώ γελάμε) με τα πλεσσόπουλα και τα… μελισσόπουλα, που προεδρεύει από καλλιστεία μέχρι φεστιβάλ τραγουδιού και γιουροβίζιον. Έτσι που το πάτε κ. Μίμη, θα σας δει το «άγαλμα στο δρόμο» και δεν θα σας αναγνωρίσει!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου