· Αλήθεια, τι γίνεται με την Όπερα Θεσσαλονίκης; Καινούριος διευθυντής αλλά ούτε φωνή ούτε ακρόαση. Δεν ξέρω αν φταίει αυτός, το βέβαιο όμως είναι ότι κανείς δεν ξέρει πότε θα γίνει η επόμενη παραγωγή
· Στο μεταξύ, πληροφορίες λένε στη στήλη ότι τα εκπαιδευτικά προγράμματα της Όπερας σταμάτησαν, παρά το γεγονός ότι τα τελευταία χρόνια αποτελούσαν μια εξαιρετική ετήσια εκδήλωση με τον γενικό τίτλο «Παις Όπερα».
· Πάλι στάσεις εργασίας είχανε οι εργαζόμενοι –πλην ηθοποιών- στο Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδας. Διαμαρτύρονται γιατί εδώ και τρεις μήνες περιμένουν ένα επίδομα –σημαντικό για τα 700 ευρώ που παίρνουν οι περισσότεροι. Ενώ σε εκκρεμότητα μένει το θέμα των 116 θέσεων για μονιμοποίηση, εδώ και πέντε (!) χρόνια, αφού είχε ληφθεί η απόφαση από την κυβέρνηση της ΝΔ μετά το νόμο Παυλόπουλου αλλά δεν έχει εκδοθεί ακόμη η διυπουργική απόφαση! Ποιος δουλεύει ποιον;
· Με μια σημαντική διάκριση επέστρεψε πρόσφατα από την πανέμορφη Πράγα η ορχήστρα του Δημοτικού Ωδείου Θέρμης «Con Fuoco». Με την εξαιρετική εμφάνιση που πραγματοποίησε, υπό τη διεύθυνση του Γιάννη Πολυμενέρη, στον Διεθνή Διαγωνισμό Νεανικών Ορχηστρών και Χορωδιών που έγινε στην Πράγα της Τσεχίας, κατάφερε να κερδίσει το χρυσό βραβείο «gold level» στην κατηγορία των τζαζ ορχηστρών. Μπράβο!
· Όλο το ελεύθερο επιχορηγούμενο θέατρο (70 θίασοι), εισπράττει συνολικά 3 εκ. ευρώ, ενώ το Εθνικό, η Λυρική και το ΚΘΒΕ επιχορηγούνται με 33 εκ. ευρώ! Αυτό επισημάνθηκε στην πρόσφατη συνάντηση που είχε η «Πρωτοβουλία των 15», των «ιστορικών» επιχορηγούμενων θιάσων που «συνασπίστηκαν» για να αντιμετωπίσουν την κρατική ανακολουθία στο θέμα των επιχορηγήσεων.
· Από την 22η Συνάντηση για το Αρχαιολογικό Έργο στη Μακεδονία και Θράκη: λαμπρότερο απ' ό,τι αρχικά εκτιμούσαν οι αρχαιολόγοι είναι το ανάκτορο του Φίλιππου Β'. Οι ειδικοί, μάλιστα, εκτιμούν πως πρόκειται για εντυπωσιακό κτίσμα, το οποίο δεν έχει τίποτα να ζηλέψει από τον Παρθενώνα, ενώ είναι τρεις φορές μεγαλύτερο από αυτόν! Ναι αλλά εδώ δεν είναι Αθήνα για να το φροντίσουν όπως τον Παρθενώνα…
· Οκτώ και όχι πέντε, όπως είχε ανακοινωθεί αρχικά, είναι τα χρυσά μακεδονικά στεφάνια, τα οποία εντοπίστηκαν από τους αρχαιολόγους νότια της βιβλιοθήκης του ΑΠΘ, κατά τις εργασίες για το μετρό της Θεσσαλονίκης. Τάδε έφη η προϊσταμένη της ΙΣΤ' Εφορείας Προϊστορικών και Κλασικών Αρχαιοτήτων (ΕΠΚΑ) Λίλιαν Αχειλαρά, εξηγώντας ότι αρχικά θεωρήθηκε ότι το ένα από τα χρυσά στεφάνια αποτελείτο από τέσσερα στελέχη όμως αποδείχθηκε ότι επρόκειτο για διαφορετικά στεφάνια.
· Ξένια Καλογεροπούλου (Πόρτα), Θανάσης Παπαγεωργίου (Στοά), Θεόδωρος Τερζόπουλος (Αττις), Βαγγέλης Θεοδωρόπουλος (Θέατρο του Νέου Κόσμου), Διαγόρας Χρονόπουλος (Θέατρο Τέχνης Κάρολος Κουν) υπογράμμισαν ότι μέσα σε «δύο λεπτά» προχθές λύθηκε το θέμα των επιχορηγήσεων με τον ΥΠΠΟτη Αντώνη Σαμαρά! Μα είναι δυνατόν; Ή περί… θαυματοποιού πρόκειται ή περί βλακείας και ανικανότητας των πρώην «πρωτοκλασάτων».
· Τελικά, ο Σαμαράς στο ΥΠΠΟ αποδεικνύει ότι τα πράγματα μπορούν να γίνουν κι αλλιώς; Δηλαδή να γίνουν μονιμοποιήσεις συμβασιούχων, να καταβληθούν τα δεδουλευμένα, να προσληφθούν 5.000 άτομα (μόνιμοι, φύλακες και stage), θα ενισχυθούν οι Εφορείες Αρχαιοτήτων, ενώ μέχρι και επί Λιάπη το υπουργείο υποστήριζε ότι δεν είχε καμία τέτοια δυνατότητα; Μπιιιιιζ!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου